Wczytuję…

GoodChoice

Usługi ślubne, wieczory panieńskie, sesje zdjęciowe, vouchery prezentowe
Wybierz ofertę dla siebie!

Portfolio fotografa

Pierwszą i właściwie najważniejszą kwestią, na którą szczególnie zwraca uwagę przyszła Para Młoda wybierając fotografa ślubnego to jego portfolio, czyli galeria jego przykładowych prac. W ten sposób mogą przekonać się czy dany styl fotografowania przypadnie im do gustu. Gdzie najłatwiej i najszybciej można sprawdzić portfolio? Oczywiście na stronie internetowej. Ale nie tylko…

Strona internetowa fotografa

Absolutnie każdy fotograf ślubny powinien mieć swoją stronę internetową.  Co więcej, owa strona powinna być prężnie działającym serwisem. Czasy gdy wystarczyła jedynie wizytówka wraz z danymi kontaktowymi oraz paroma przykładowymi zdjęciami odeszły do lamusa. Obecnie nie tylko trzeba zainteresować potencjalnego klienta swoją ofertą, bogatym portfolio, czy też przyjemnym wyglądem strony, ale trzeba sprawić, aby wrócił ponownie na naszą stronę. Z tego względu musi być ona użyteczna. Naprawdę warto prowadzić firmowego bloga, który może być niejako łącznikiem między fotografem ślubnym a klientami. Na blogu powinno się publikować nie tylko relację ze swojej pracy, ale także przydatne porady oraz interesujące ciekawostki dotyczące fotografii. W ten sposób fotograf ślubny zwiększa swój autorytet w oczach klienta, gdyż jawi się jako prawdziwy specjalista z owej branży. To duża przewaga nad innymi specjalistami, którzy reklamują się dalej pospolitymi wizytówkami!

Obecnośćna portalach społecznościowych

Kolejnym miejscem, gdzie fotograf ślubny może zaprezentować swoje portfolio to portale społecznościowe. Chyba każdy zna tak zwane fanpage czy firmowe konta na google +, ale nie są to jedyne miejsca gdzie można się zareklamować i pozyskać potencjalnych klientów. Warto założyć również konta na pinterest, instagramie, czy linkedin. Mniej popularne w Polsce, ale również ciekawe społecznościówki związane z fotografią to 500px.com czy picturesocial. Oczywiście samo założenie kont nie wystarczy, fotograf ślubny musi regularnie prowadzić, a przede wszystkim zgodnie ze skutecznym modelem biznesowym. Nie mogą to być wpisy o byle czym!

Dodaj komentarz

20 + dziewięć =